24 Augusti

Gaaaaa!!!!!?
Vilken dag det blev.
Skolan sög mer än något annat;)
Inte bara det att vi har fått nya tråkiga lektioner. Då menar jag verkliget TRÅKIGA.
Den skönaste läraren på skolan har slutat :O
Romeo, Kom tillbaka för fan!
Skolan är typ bombaderad av nya ettor åxå. Dööö...
Något possitivt med denna skoldag?? Mitt svar blir ett starkt NEJ.
Haft körskola idag. Kul!
Jag och Bettan tog oss en snabbis på stan efter skolan.
Kom hem lite senare. käkade.
Somnade typ död på sängen direkt:O Med tanke på att jag
inte sovit mer än 2 & en halv timme i natt så är det kanske inte så konstigt.
Nu är det dags att ställa om sig till vardag:/
Livet är hårt!:P
Kan vi backa några dagar tillbaka så att jag kan få
återuppta några kvällar ute på chappen med Emma?:)
Det vore lite utav en dröm.
Jag vill ha tillbaka den senaste helgen.
Efterfest på en motorhuv tills 4 på natten, Ja det är något jag
och Emma kallar för efterfest:P hah
illfränt! (som grabbarna skulle sagt)
Mkt mer har jag inte ätt säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0