27 Augusti - Inventering

Torsdag idag!
Inventering på City Gross med klassen:P
Gick tidigare där ifrån för att sätta mig på körskolan och plugga teori.
kom hem för en timme sen typ.
Det börjar närma sig lördag. The big day.
29 Augusti.
Det är den dagen jag blir 18 år:D
Skål och grattis!

Ute i sista sekund som vanligt. MEN huvudsaken
är väll ändå att jag kom fram till något??;)
En liten fest ska jag allt klämma till med. I andestorp.  Yee haha;)
Det blir som det blir...
Bara jag får lyssna på mina Michael Jackson låtar så är jag nöjd!
(Han fyller/fyllde samma datum som jag)

I mån blir det första dagen på Apu:n. Jag och Carro ska vara på City Gross:P
Får ta ett snack med Nisse om tiderna i mån åxå.
Jag har inte precis tänkt gå till 18.00 på en fredag.
Fuck no!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0