18 December

God morgon!

Måste berätta en mystisk sak;)
Igår på praktiken (city gross) så sa jag jag till Carro att det skulle vara lite roligt om strömmen skulle gå i hela butiken och allt blir mörkt.
Vad tror ni händer lite senare???
Jo, hela butiken släcks :O:O
Jag menar, hallå! hur stor är chansen att man snackar om de och det händer lixom???

aa ni kanske inte ville veta de. Men jag bryr mig inte:P

Efter praktiken blev det att åka ner till stan för att fixa julklapp tills på lördag då det är julbord och julklappsutdelning med tjejerna.

För övrigt så har jag lite smått damp på min mobil då touchen börjat krångla.
Så nu har jag letat upp en gammal sony eriksson k850i som ingen i huset använder.
Jag är inget fan av sony eriksson så räkna inte med att era sms är begripliga:P heh

btw så älskar jag detta väder som är ute :) SNÖ <3


Nu ska jag fixa mig och sedan dra till praktiken. Sista dagen idag innan jullov:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0