19 December - Ny data

Hojj!

Kvällen på Harrys blev ju bra:P
Vaknade dock upp med blåmärken på benen efter alla
runder på golvet jag tog igår/inatt ;) haha
Huvudet mådde heller inte prima, men det är inget som ska få hindra mig:)
Gjort är gjort!
Idag har jag varit i vmo och köpt lite julklappar.
Pappa köpte en till data till mig idag åxå :D
jag bugar och bockar:)
Inte för att vi behöver fler datorer i detta hus med tanke på hur
många som ligger i garderoben och skräpar:P
Ny data
Ytterst gullig bakgrund ;)

Ne nu ska jag inte sitta här för länge.
Ska börja fixa mig och sedan dra iväg hem till Emma där det blir
julbord och julklappsutdelning med tjejerna :)

Här har ni bilder från harrys igår.
Det var inte nyktert och jag tror Tina är fotografen:P

?, ? & Emma

Jag & Tina
Jag & Tina
Jag & Tina

Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0