22 December - LOV!

Tjingeling!

Vill meddela världen om att jag nu har tagit jullov :D:D
Mer än behövligt:)

Dagen i skolan var jävligt onödigt.
Hade religion i typ en kvart:O
Onödigt!
Efter det skulle vi kolla på film med våran mentor. Büno blev det:)
Nice tänkte jag!
Efter att ha kollat på den en stund så backade folket ur och ville kolla på en annan film.
En Hitler film :O hallå!!! hur tänker klassen :O
Inte som mig iallafall.
Pallade inte den filmen så jag lämnade skiten efter en stund och drog iväg för lite julshopping istället.
Är nu hemkommen från stan med bara några ynka julklappar rikare.

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem sen blir det nog en runda till Gvd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0