31 December - Årets bilder

Årets sista dag.
Lustigt hur fort tiden tickar:o

Slänger in lite bilder från året.
åR 2009 är redan slut.
Känner att jag hunnit med sjukt mkt faktiskt.
Inget som kanske visas i mina bilder nedan,
Men...Skit samma:P
Bilder är alltid roligt!:)

Januari
Januari

Februari
Februari
Italien
Februari
Italien
Februari
Italien.  Dennis och Viktor

Mars
Mars
Min älskade lilla kanin försvann :(

April
April
Picknick
April
Danmark

Maj
Maj
Liseberg med tjejerna
Maj
Rix fm i Jkpg

Juni
Juni
Hunnebostrand/Smögen

Juli
Juli
Ännu ett besök uppe i Hunnebostrand/Smögen
Juli

Juli
Myran blev dålig!

Augusti
Augusti

Augusti
Efter rix fm i Växjö
Augusti
Jag fyllde 18 :D

September
September
Hadde inga bättre bilder denna månaden.
Hade varit lite dålig med kameran:P
Men detta är iallafall en bild innan Harrys eller något!
hah

Oktober
Oktober
Dead by april

Oktober
Tatuerade mig!

November
November
Gbg
November
Stockholm med Emma
November
Utgång i stockholm
November
Stockholm

December
December
Paramore uppe i Stockholm
December
Paramore


Kan inte lägga ut bilder på allt.
Har inte tid att leta upp alla bilder som egentligen borde visas.
Men det har varit ett kanon år.
18 år och körkort. det säger allt:)
Sommaren var kanon.
Chappen med Emma på kvällarna.
Italien.
Fylla och utgång.
Jävla massa utflykter.
blablabla.
iallafall.. Jag är nöjd med året och det är allt som räknas;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0