5 December

Gårkvällen blev ju ganska fin ändå:P
Blev harrys med Sara:) ,
Nice!. Förutom att jag var 100% nykter :O (jag körde)
Men man får ju göra det bästa av situationen:)
en tripp till Gnosjö efter det blev det åxå för att lämna av några okända människor;P

Idag verkar det iallafall vara lördag om jag hänger med i tiden:)
Kvällens planer?
Vad vet jag. Inte sugen på någonting faktiskt:O
Alla skolarbeten och prov som jag har efter mig ligger i bakhuvudet och trycker ner mig en smula.
Ett halvår kvar i skolan nu. Har lovat mig själv att jag ska klara det!
Det återstår att se.

Ne nu fick jag lite beslutsångest här va.
Hemmakväll eller utekväll tonight?
Båda lockar lika mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0