6 December - Jkpg

Dagen har spenderats i jkpg :)
Skulle köpt på mig lite julklappar men slutar givetvis med att jag kom hem med saker till mig själv istället:)
Great! 
Ska hoppa in i duschen nu, planerna ligger därefter på att klistra mig framför tv:n och sen plugga.
Hittade ett par ur snygga skor åxå. köpte dom dock inte:O
Mamma tyckte dom var fula och påminde mig om att jag har alldeles för många skor hemma som inte används och ett antal par skor som aldrig änns är använda:P
+ att jag egentligen borde spara mina pengar. Har ju trots allt inget jobb och på torsdag ska jag iväg på en grej som kommer göra min plånbok alldeles för många papppers lappar fattigare:S
toppen! ne inte precis, men nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0