12 November -Gbg

Nu är jag tillbaka i hemmet igen efter el lång och otroligt rolig dag:)
Började med att jag och Emma kom lite senare än planerat till skolan
så vi höll ju nästan på att missa bussarna till Göteborg:P
När vi väl var framme i Gbg så var det utbildningsmässa som gällde.
Lite lagom trevligt sådär men stan lockade lite extra, och så fick de bli.
Nice bajs:) (som grekerna brukar säga)
gick sedan tillbaka till mässan igen...och plockade på oss ännu mer bra
och ha sager som..hmm..lyckokakor,pennor och godis bland annat;)
Hade där emot ingen tur med lyckokakorna. Blev ju bara ännu mer idiotförklarad:O;)
Och på tal om ingenting så var bussresan hem otrrrroligt rolig:D tro mig!
Någon gång efter 5 tog vi nya andetag i Vmo igen och sen blev det donkan med Emma, Martin och tvillingarna:P
Och nu är jag då hemma. Duschen väntar, jag åxå.
Jag inser att min framtid innom skolan ser mörk ut,
och jag har ingen läxlust...eh kallar man de så?:P
Iallafall så vet jag inte varför jag fortsätter skriva för jag har
inte så mkt mer att säga mer än att jag vill tacka folket för dagen. Toppen nice ju:)

Så säger vi och sätter punkt.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0