29 November - Stockholm

Som sagt så drog ju jag och Emma upp hit till Stockholm igår:)
Inga konstigheter med det.
Käkade och drack gott med Petra och Morgan, Jag och Emma drog sedan ut och festade till det lite:P
Hamnade på en illgrym klubb:)
Rekomenderas!

Idag har vi varit på julmarknad på skansen, gått på stan och varit på bio och kollat på 2012.
Rekommenderar den filmen:)Men gud så nervös jag var under tiden:P
Där fick ni en snabb liten sammanfattnig.

två bilder från kvällen igår!
Stockholm
Bild från Kubben vi besökte igår kväll.
Stockholm
Bild på Emma inne på Klubben igår kväll. Tyvär så har jag inte fler bilder där innifrån.
Har några bilder utanför men då hade jag fått i mig lite extra så dom bilderna är alldeles för
suddiga märkte jag nu:P Hah


Bilder från dagen!
Emma och Jag

Stockholm

Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0