9 November

Hej på dig din lilla bäver!
Dagen till ära har spenderats i skolan.
Hade naturkunskaps prov idag:S
Får jag ett rätt på de provet så är jag såååå glad;)
Jag menar det, det var svårt!
kanske för att jag inte hade övat men ändå..jag tycker det är onödigt att kunna.
Anni besökte skolan idag, så när skolan var över blev det fika med henne, Emelie och Anna:)
Trevligt:)
Hemma nu och spränger öronen med denna låt:D


Nehe nu är det dags att beställa bussbiljetter upp till Stockholm till Emma och mig:)
Sen är det dags för mig att göra läxa tills i mån.  En budget.
Ska skriva upp alla mina utgifter under denna vecka som gått :O
För att se vad man lägger sina pengar och hur man hanterar dom:O
jag vill nog inte änns veta:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0