15 September

Hojjj!

Idag var det inte lätt att ta sig upp ur sängen alltså.
Men jag åkte till skolan iallafall. Lika tråkigt som vanligt har det varit.
Hade körskola vid 11.20 sedan åkte jag och pappa iväg och käkade:)
Var helt slut på sista lektionen, blev ju inte bättre av att jag skulle
sätta mig på körskolan med teorin efter det:S
Det som faktiskt höll mig vid liv denna dag var att jag
skulle få åka och hämta ut min data som har varit på lagning.
Men tror det eller ej, när mamma kommer och hämtar mig
så skulle vi tydligen hämta den i mån istället:O
Jag kände mig lurad! ;)
Aja, åkte hem och käkade och sen drog jag,robin & mamma iväg
för att hänga med när Toni och Bobbo spelade golf:P Haha vilken sport!
Nu är jag hemkommen och ska slänga mig framför tvn eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0