19 September

Hallå På er!

I gårkväll blev det harrys. Kunde ju varit bättre
men jag får helt enkelt skylla mig själv;)

Mamma bäddade in mig på toan i natt:P
Bättre har jag ju sovit;) haha

sånt är livet!

idag skulle jag egentligen till Jkpg men....
vaknade vid 6 på morgonen, var väll inte precis i bästa form.
Därför valde jag att stanna hemma.
Men det klagar vi inte på.nejnej.
Fint väder ute idag så jag ska ladda kameran och fota lite är tanken:)

(Jag vet, bloggen är typ dööö tråkig. Inga bilder lixom.
Men min data har jag skickat iväg på lagning igen.
Finns där emot enhel del andra datorer i detta hus.
men det är ju inte samma sak, Neee jag vill ha tillbaka min!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0