24 September

Vad ska jag börja..hmmm

Om ni inte visste så är det 3 månader kvar till julafton :O
Heeelt galet!

För övrikt så har dagen varit ok.
Praktik på City gross.
Käkat hemma hos mormor & morfar med min kusin.
Snackat med päronen. (är i tyskland)
dampat. Det är väll typ normalt?
åkt moped:O ,ajjemän. Nu när inga föräldrar är hemma och
kör mig så rotade jag fram en moped och drog till A-torp för att köpa naturgodis.
De va kallt! :P
Nu är jag allmänt trött på livets alla krav, eller typ skolans krav.
Jag hinner inte med! jag har annat för mig. fatta de.

Jag har alltid påstått att sömn är överskattat. jag vet inte hur jag tänkte:O
Jag har ändrat mening,tanke, uppfattning. kalla det var ni vill.
Vi behöver mer sömn. Punkt slut

För övrikt så knarkar jag denna låt. Killen är grym.
Trodde först det var en tjej som sjöng:P upps.. pinsamt:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0