18 April - Trött på hög nivå

Hallå alla damer och herrar!

Sjukt jävla trött idag efter allt bilåkande.
Gick upp vid 9 (lagom trött efter en kväll på harrys)
Åkte till Kalle och hämtade upp min mobil,
Hem och fixa sig sedan vidare till Ullared.
Var så sjuuuukt jävla trött när jag gick där inne så jag trodde seriöst att jag skulle somna stående:O
Efter att varit där en bra stund åkte vi hem och lämnade av lite saker.
Efter det åkte jag in till Vmo och besökte min kära storebror:P
Nu är jag äntligen hemma och ska hoppa in i duchen sen hoppas jag på att kunna sova så snart som möjligt:)

Imån blir det skola.
Ångest på sjukt jävla hög nivå på hur jävla långt efter jag ligger.
Vågar knappt gå på lektionerna längre:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0