23 April - Hjärtat i halsgropen

Fy fan!
Har varit ute och kört lite nu på kvällskvissten.
Gick lugnt och fint. Inga konstigheter...Trodde jag.
Vad på håret att jag inte smällde med ett rådjur:O
Då menar jag verkligen på håret. Slickade fronten typ.
Redan där slutade jag andas.
När jag har ca en kilometer hem och kör i skogen på våran grusväg..
Då står det en man vid vägkanten:O
What!:O klockan 22.15 ute på våran väg i ingenstans utan några reflexer eller lysen.
Trodde seriöst jag dog innombords. Såg ut som värsta mördaren.
Inte nog med de. ca 100 meter innan jag är hemma springer det fram en ful jävla grävling framför bilen.
Har nog aldrig i hela mitt liv sett en levandes grävling faktiskt.
Har bara sett när dom ligger påkörda vid vägkanten;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0