17 Augusti - Levande död!

Jag har en anledning till denna dåliga uppdatering.
Rubriket stämmer in i minsta detalj.
Jag har varit sjuk!
Nu snacka jag inte om någon liten förkylning eller något annat fånigt.
Nu snackar vi om att det har varit riktigt riktigt synd om mig:P
Hög feber, extrem huvudverk,illamående,Lika snurrig i huvet som en fyllegubbe,Andning och hals broblem,Ont i kroppen, Fryser till is ena sekunden medans jag nästa sekund kokar.
Ja de va nog de kanske.
Har Faktiskt tyckt riktigt synd om mig själv då jag inprensip legat i soffan/sängen sedan natten till fredagen (den 13:de)
Men nu jävlar börja det nog ordna upp sig här:)

Bjuder på en av alla låtar jag kärat ner mig i :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0