20 Augusti - Wonderful life

Är på bra humör idag och jag undrar varför?:P
Hah iallafall så är det fredag vilket betyder förfest hos Emma och sedan Chappen:)
Sjuk förra helgen så nu tar vi igen.
I mån är dagen redan fullsmockad.
Hur jag ska komma upp i tid vet jag inte. kanske inte behöver sova i natt:P
Ska iallafall upp tidigt och fixa till mig sen ska vi försöka hinna med bredaryds marknad på morgonkvisten innan det bär iväg till jkpg för shopping och bio med tjejerna och kommer hem lagom till chappen. Förfesten och fixa i ordning mig får jag helt enkelt fixa i bilen, vilket betyder att jag på morgonen måste komma ihå att ta med mig allt som behövs till kvällen. De kan bli svårt!

Bilder från igår när familjen var samlad och överaskade Toni på födelsedagen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0