22 Augusti - Älskade söndagar...

Trevlig dag igår!
Vi skippade dock bredaryds marknad på morgonkvisten.
Satsade på att komma i form efter fredagskvällen istället:P
Iallafall så vid 12 tiden drog vi iväg ett gäng på 8 tjejer upp till jkpg för lite shopping och bio.
"Vampires suck" titlen på filmen kan man ju tolka på olika sätt men tro mig, DEN SÖÖÖG!
Inget jag rekomenderar för 5 öre.

Vissa hade svårt att slita sig från jkpg vilket gjorde att vi kom hem en aning sent.
Vid halv 11tiden/kvart i någon gång kom jag hem sen drog jag och Emelie till chappen. Nyktert!
Men tiden rusar ju så jävla fort så jag var hemma vid 4 tiden:)

Bilder från dagen:) (kommer nog fler om någon dag om emelie langar några)



Bilder från i fredags på chappen:)
chappen


chappen
Chappen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0