3 Augusti - AJ!

Ballders balle vad ont i ryggen jag har!.
Ja, jag är gnällig men jag har faktiskt ont.
Detta leder till att jag inte gjort allt för mkt idag.
Började dagen med att jag åkte och solade solarium när jag inte längre kunde koncentrera mig på att sova.
Tog även tag i all disk som hamnade på diskbänken efter igår. Gick ju bra tills jag insåg att jag inte vet hur en diskmaskin fungerar:O
Snart 19 år och jag vet inte hur en diskmaskin fungerar, inte tvättmaskin heller för den delen:O
Illa! mkt illa!
Snart kommer mormor och morfar på besök sen ska jag åka och plocka upp min lillebror som kommer med tåg till Reftele efter att han varit i halmstad ett tag.
Ska även ta och checka till farfars grav.
Nu ska jag trycka i mig käk sen ska jag försöka slänga över bilder till datan så ni har något att glo på:)
Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0