3 Augusti - Sova?

Klockan har blivit mkt.
Har haft grillkväll här hemma:)
Jag och katten har ju huset för oss själva så vi passade på:P
Slutade med att vi gjorde ett besök på chappen och det han inte gå 3 min så var vi bjudna på efterfest och så fick de bli. Är hemma i tid pågrund av vakterna.
Hamnade i en riktig jävla raggarvagn men trevligt var det allt och lite allsång på de:)
kanon om jag får säga de själv:)

Jag har dock ett problem. Ryggen!
Har ju haft ganska mkt problem med den sedan jag och maria trängdes i en liten bagagelucka till hestra på fyllan:S
Känner på mig att jag inte lär kunna somna med denna smärtan. + att stortån värker:O
Ska se om kladdkaka, öl och håkan hellström i högtalarna kan bota min smärta:)
Ne nu ska jag resa på röven och ordna upp här hemma sen får vi se vad jag gör av tiden.

Grillkväll

Grillkväll

Grillkväll

Grillkväll

Grillkväll
Har dock inte några bilder från chappen. Glömde kameran:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0