8 Augusti - Halft död

Fan va kul jag hade igår!
Förfesten blev i Kulltorp hemma hos Jennie med en jäkla massa folk:)
Som vanligt när klockan börja närma sig 23 tiden så drog vi iväg till Chappen.
Bra musik,underbara vänner, mkt folk och alkohol i kroppen.
Älskar det!
Iallafall, klockan tickade på och även chappen har ju en stängningstid tyvärr:(
Var ju grymt sugen på efterfest eftersom vi skippade det i fredags.
Men eftersom jag ville mot campingen och resten åt annat håll hamnade vi tillslut som små uteliggare vid kiosken och tryckte i oss korv:)
Inget fel med de! de va precis vad jag behövde i de ögonblicket.
Efter ett tag när det är rejält dött ute på chappen bestämmer vi oss för att dra och hamnar hemma hos mig.
Såhär i efterhand så inser jag att jag borde slutat dricka efter chappen.
Bjöd dom andra på flera glas mintu så dom mår kanon idag:D haha
när klockan var sisådär 5 på morgonen var det dags för matlagning.
Nu lät jag proffsig,men egentligen var det bara att värma upp maten i ugnen:)
Smidigt! Dock lyckades jag bränna mig iallafall:P
Bilder från förfesten igår:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0