12 December - helgen lider mot sitt slut

känner lite panik över att det börjar dra ihop sig inför julafton.
Inte alls pepp överhuvud taget.
Jag har inte börjat pynta. Får se om jag gör de över huvud taget.
Ser inte fram emot julen.
Önskar mig inget. Känner att jag är nöjd med livet som de är:)
Behöver inte mer.
Börjar man bli för gammal när man inte längre ser fram emot julen som man gjorde när man var liten?

Eftersom halva familjen drog iväg på hocky igår så jag passade på att spendera lite kvalitetstid med min lillebror:P
Vi drog till jkpg för lite julshopping i all hast.
Kvällen tillbringades i gnosjö där jag även vaknade upp idag med full utrustning..
Somnade nämnligen med löshår,smink,kläder och linser.
Såg ut som ett råttbo i huvudet på morgonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0