19 December - resultat av helgen

vilken bra helg.
I fredags blev de bowling och julbord. Var meningen att jag skulle iväg på 20 års fest men kom hem strax innan 12 från julbordet och då kände jag att de var lite sent att fixa iordning och dra ut.
Upp tidigt igår för att dra ner till Halmstad och luffsa runt på stan. Hittade dock inga julklappar som egentligen var syftet men lite smått å gott till mig själv är ju aldrig fel:)
Blev en heldag i Halmstad så var inte riktigt på humör att dra ut då jag gått å frösit och vandrat omkring med blöta skor en hel dag. Så jag ställde upp som chaffis på min föräldar som jag någon minut senare ångrade då jag och Maria slog ihop våra hjärnor och bestämde oss för att sticka till Harrys.
Hemvändarkväll på harrys = mkt folk
Eftersom vi inte hade några biljetter så sa personalen att vi skulle vara där redan vid 9.
Vilket fick mig att bli superstässad då jag bara skulle ha en timme på mig att fixa iordning mig.
Jag behöver måååånga timmar i vanliga fall att fixa mig:)
Vi var iallafall där vid halv 10 och blev typ totaldissade av vakterna som sa att vi inte kommer komma in. De med biljett ska in först. och att vi skulle komma tillbaka vid 12 tiden och hoppas på att vi kunde komma in då.
Suuuurt!
Men vi hoppade in i bilen igen och drog till hp för att hämta päronen och köra hem dom för att sedan dra till vmo igen. efter typ 20 minuters kö i kylan kom vi iallafall in:)
Och jösses vad folk. Aldrig sett så mkt folk på harrys faktiskt. Kalaskul!
sedan delade vi på oss och drog på olika efterfester:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0