21 December

fuck!
Varför alltid denna oreda och alltid ute i sista minut?
Idag var nog försa gången jag känner ångest över mig själv och min "noll-koll på livet"
Panik över att jag inte vet vad jag ska inhandla för julklappar.
Köpt en sak (eller rättare sagt 2 saker som har samma princip men olika design. Kunde lixom inte bestämma mig)
Mitt rum är ett bombnedslag.
Har inte julpyntat än.
Dock har jag varit duktig och betalat mina förbannade räkningar. I tid för första gången:P
haha ja jag vet inte hur men jag lyckas alltid få påminnelse om alla räkningar.
Nu ska jag styra upp mitt liv... mig själv rättare sagt:)
Jag börjar med att beställa nya linser och linsvätska sen blir de städning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0