29 December

Haft en underbar jul hittils:)
Hunnit med sjukt mkt men kanske inget intressant för er.
Spenderat de senaste dagarna med massa massa shopping. Försökt fynda lite på rean men de var ju bara skit men har hittat mycket annat fint iallafall:)
Hittade för övrigt världens mysigaste mössa i jkpg i söndags. Big love:P ska lixom bosätta mig i den nu i vinter:)
Igårkväll drog jag på bio men när jag kommer dit så är de slutsålt. alltid denna otur!
Idag ska jag försöka hålla mig undan affärer. Tänkte bege mig mot solariumet, sen måste min bil städas för den är jävligt skitig både invändigt och utvändigt.
Införskaffa mig lite raketer till nyår måste också göras sen får vi se vad jag gör av tiden.¨

Ska försöka uppdatera med lite bilder som ni kan börja glo på sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0