30 December

Började dagen med att åka och sola...igen
Tvättade även min bil i andestorp. (Skulle ju gjort de igår men tog tvättade pappas bil då istället)
Drog hem och bytte om och drog mig in till vmo och hämtade ett nytt köksskåp.
Tog ett snabbstopp på donkan och tryckte i mig 3 hamburgare,pommes,läsk + glass:O
Smällfet för tillfället:((
sitter nu och fundera på att dra till isaberg. pappa försöker tvinga på mig de men vet inte om jag pallar faktiksk.
Ögonen kliar också. Borde byta linser. Hämtade ut nya nu i veckan men vet inte riktigt vart jag la dom:P
Någon ny nyårsklänning har jag heller inte fixat:O
Har varit och shoppat 5 dagar i rad men förtfarande inte hittat något till nyår.
Så jag ska ta och börja rota i garderoben efter något snyggt om jag inte drar till isaberg ikväll.

Här hinner man inte änns skriva färdigt ett inlägg innan pappa redan klivit in i rummet med hela min skidutrustning. Nu ska jag tydligen till isaberg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0