20 Februari - SnöSnöSnö

Hah vilken kväll igår;)
Förfest hemma hos Emma.Trevligt!
Tog oss in till Vmo i snökaoset för ett besök på Harrys.
Var nog där inne i max 10 min sen blev vi utslängda:P
(drar inte upp de på bloggen pågrund av olika skäl)
Satte oss i bilen och drog till donkan.Där hade vi det ytterst trevligt:P
Efter en timme drog vi tillbaka till harrys och fick tillslut in Emma åxå:)
Men då ville dom andra hem. så fick det åxå bli:P

Bilder snodda från Evvy. Om Evve slänger ut några kommer dom åxå upp:)







Nu till dagen:
Så jäkla coolt väder idag:)
Snöstorm hela dagen typ :P
Har insett att lovet börja dra sig mot slutet:O
Tragiskt!
Denna dag har jag hunnit med väldigt mkt faktiskt.
Fixat en jäkla massa ärenden, tiden räckte tyvär inte till allt.
Toni och Ivet var här på besök.
Gav mig lite hopp om framtiden:P (Det finns hopp trots allt :P)
Har precis varit på bambu med mamma å pappa å diskuterat min framtid åxå:P
Hade planerat parken ikväll, Kände att jag hade lite fullt upp denna dag för de + snökaoset ute, så blir det inte så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0