11 Januari - Skolstart

Jamen hallå här va!

Skolan drog igång idag!
Ser ingenting possetivt med de och bättre blev det inte när jag kom till skolan heller.
Längtar såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå jävla mkt på att skolan ska vara över. Ni anar inte.
Trivs inte längre. Dö trisst. Personer jag inte klarar av. Schemat. Handel. Skolan i övrigt.
Inget innom skolan trivs jag med.
Inget innom skolan tycker jag är roligt.

Jag plågar fan mig själv genom att åka till skolan varje dag.
Dock är det "bara" 5 Månader kvar till studenten.
Längtar!

Dagen har som sagt varit skit.
Förtjänade därför att spendera en liten slant på stan idag. (trotts mina nyårslöften:P)
En ny dagbok och en illfin topp. Kärlek vid första ögonkastet lixom:)

Schema
Här har ni en bild på mitt otroligt kassa schema

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0