18 Januari - Skola

Sitter i skolann. TA MIG HÄR IFRÅN!
Slutar som vanligt vid halv 4.
Sista lektionen är naturkunskap.
Ja ni läste rätt....Naturkunskap :O

Blir på så jävla dåligt humör varje gång jag kommer till skolan nu för tiden.
Vill hellst vara för mig själv i min egna lilla värld och undviker resten av klassen/skolan.
Visst låter det jävligt underbart???? nä det är ett helvete!
Känner mig helt fel i skolan. passar inte in här. Jag undviker allt och alla.

Vill sluta nu så jag och emma kan åka en liten sväng. Är hungrig.

Ne nu ska jag börja ett nytt liv. Nu måste det hända någonting här.
eller nja, kanske bäst att vänta tills studenten och hela skolan är över.
Väntan lär bli lång...................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0