19 Januari - förvirrad

precis hemkommern efter att ha varit ute och fixat lite ärenden.
Kom hem med ett par skor som jag bytt storlek på:)

Efter att ha hämtat posten så har jag nu insett hur jävla förvirrad jag är i mitt liv.
Kan verkligen inte hålla koll på mina saker,tider,skolarbeten m.m
(ja ni som känner mig vet säker detta;)
men iallafall. Idag har jag insett detta efter att ha kollat posten.
Efter att jag fyllt 18 så har jag fått hem en hel del räkningar av olika slag.
Inget konstigt med de!
Det jobbigaste är bara att jag tappat bort varenda räkning så jag fått en förhöjd räkning på varje:O
Så även denna dag.
Att inte kunna hålla koll på en ända räkning är katastrof.
Måste nu skaffa lite mer kontroll i livet. De lär bli svårt:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0