12 Juni - vuxenlivet framför mig

Hallå hallå hallå:D

Jag har tagit studenten, fy fan va jag e bra!

Studenten igår var mer än kanon och jag tackar för allt:)
Hade även någorlunda tur med vädret. Ingen sol men vi slapp regnet:)
Överlycklig över att skolgången är över och har lite svårt att intala mig själv att lilla jag faktiskt gjorde de.
Jag tog studenten:D

Gårdagen:
Champagnefrukost med klassen. fotografering. festligheter med klassen. lunch med alla studenter. kyrkan. utspringning. åka flak genom stan och vara allmänt överlycklig. hem och fira med släkt,vänner,dricka och presenter. Harrys studentfest:)
Dagen går inte beskriva. Jag mår som bäst nu!:)

Nu blir de bildbomb:)

Student


Student
Student
Student
Student

Student
Student
Student
Student
Student
Student
Student

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0