26 Mars - Sjukling

Sjuk även idag.
såååå kul....

Ne men jag e så jävla rastlös så jag har städat huset idag igen (gjorde de igår också)
På tal om ingenting så har ju vädret varit helt underbart:)
Varit ute med hundarna i solen i en timme:)

Mammsen och pappsen var hemma för en liten stund sedan och fikade med mig.
Nu har dom dock dragit iväg igen på annat håll.
Mamma har jag skickat iväg till värnamo för att fixa present till Evvy ikväll.
Och jag hoppas hon hinner hem med den innan hon ska till Ullared annars vet jag inte hur jag ska lösa dedär med paketet:P
Jag ska ju som sagt Hem till Evvy ikväll och fira att hon fyllde 19 i måndags, sen drar vi in ett gäng till Värnamo och firar Carro på Harrys för att hon fyllde 19 igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0