21 Maj - Jag drar mig mot Chappen

Hej å hå vad tiden går:O

Helt jävla sinnes ju..
Denna vecka har det bara blivit två skoldagar
och när jag tänker efter så har jag bara två kvar:)
Hur i helvete jag ska hinna med alla prov,inlämningar och projekt vette fan..
Börjar nästan bli lite orolig för mig själv snart...

Eftersom jag varit seg på att uppdatera så kan jag ju säga att Emma ligger på sjukhus för er som vill veta.
Hon las in natten till torsdagen och kommer stanna tills tisdag:O
Lider med dig vännen<3
Öppningshelgen på Chappen tog visst lite hårt på henne:P

Nu är det fredag kväll och jag ska givetvis bege mig ut till chappen även denna afton:)
Dock tänker jag vara spik nykter:)Stolt!
hinner nog inte sova allt för mycket i natt med tanke på att jag tidigt i morgon tänker dra iväg till Göteborg och stanna där över lördag och söndag och förtränga att det faktiskt kommer en måndag efter helgen

Btw så är jag mer än seg på att lägga in bilder...Dom kommer. Lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0