1 Advent

Vilken helg!
Ja den är ju faktiskt inte över än:)
Den blev minst sagt inte som planerat men det blev precis lika bra för de:)
Fredags var det fullt upp med shopping och på kvällen åkte jag ut å käkade med mamma & pappa.
Lördags var det fullt upp. Massa saker som var tungna att fixas och kvällen spenderades i gnosjö.
Idagblir de också ett jävla rus. Har varit på julmarknad utanför jkpg. Ska strax åka och käka sen blir de fika hos Toni. Julmarknad i vmo. Hem till emma för planering av den kommande veckan.
Ja, vi sticker faktiskt till London i morgon:)
Och sen lär jag inte hinna så mkt mer.
Packningen får jag ta i morgon helt enkelt och hoppas att tiden räcker till,till allt:)

Eftersom det kommit en hel del snö så slänger jag in lite onödiga pics:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0