12 November

Fredag!

Håller på att städa rummet.
Tog en paus och fundera på att stanna upp med städandet för idag.
Halvdant är bäst va?
Jag kör iallafall på den stilen:)

Ska strax åka iväg och kolla efter farsdags present. Det börjar ju närma sig.
Åka och sola efter de kanske. De vore jävligt gött.
efter de ska jag hem och ta en 1 timmars lång ducsh. (räcker tiden till så är de tradition på fredagar:)

färgade hår och löshår igår (ännu mörkare)
Så jag hoppas för guds skull att de blev samma färg
för ikväll blir de harrys.
Hör och häpna...Nyktert! (tror jag iallafall)

Skulle vara jävligt gött att vakna upp i morgon och vara nykter samt att faktiskt vakna upp i sitt eget hem.
Jag uppskattar verkligen dom dagarna:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0