23 November

jag vill börja detta inlägg med att dissa.
när jag vaknade upp igår så var jag helt svullen runt ena ögat + lite av kinden:O
och de håller i sig även idag.
inte kul!
ligger även i sängen nu med huvudverk, smått ont i örat,fryser, en smula sugen på gurka,
Och jobbigast av allt...batteriet i tv-dosan är tydligen slut.
Jag kan inte byta kanal!!!! för nej, jag tänker inte resa på mig för att byta kanal nu när jag bäddat ner mig.
Aldrig!

En hiss kanske jag kan dra till med nu då också.
Javisst kan hon det:)
Snöööö!!!!
typ 2-3 decimeter ute:)
Nu jävlar händer det grejer.
Dock ett minus med att det är jävligt halt att köra bil.
Minns inte att de var så halt med min förra bil:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0