14 Oktober

Vill först bara meddela att det igår var ett år sedan jag blev ägare av mitt älskade körkort:)
Bara 4 år kvar innan prövotiden går ut....
För övrigt, finns det en bättre känsla än när man sitter själv i bilen och höjer volymen till musiken så hela bilen skakar och sjunger med sin falska sångröst så mkt man orkar?
Jag tror fan inte då går att slå.
Kalla mig konstig men jag ääälskar det. Över allt annat!:)
Nu ska jag allt ladda ner några partydängor för att sedan bränna en skiva
(Jag har inte en susnig hur man bränner en skiva) är jag den ändå på jorden?
Senare ikväll ska jag ta en tur förbi solariumet och efter det ska jag decka till simpsons:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0