17 Oktober - Dagen efter

Precis hemkommen. Ont i kroppen och huvudet ska vi inte änns snacka om. 
Finfin kväll igår :)
Förfest hos madde.
Vid 11 tiden drog vi sakta men säkert mot parken.
Partyglada brudar till 1000:)
Inget ramlande i trappan denna helg inte. Istället kom jag på mig själv liggandes på rygg på dansgolvet. Fel på fötterna på helgerna;)
Skit samma. Jag hade grymt kul:)
Dans.dans.dricka.dans.kissa.dricka.dans.dricka.dricka.dans.dricka.kissa.
Även denna lördag sitter jag utanför parken typ sist av alla.
medans vi väntar på skjussen in till vmo så hamnar givetvis killen vi ska dra hem till i slagsmål och poliserna drar ut på tiden ännu mer.
Varför åker jag aldrig hem när det stänger??
Varför har jag en förmåga att alltid hänga på efterfest??
Skärpning i framtiden

Nu är jag iallafall hemma och NU måste jag ha maaaaaaat!

Bjuder på en gammal låt som jag börjat knarka
 

Bjuder på 3 bilder från gårkvällen. Resten av bilderna var på tog för suddiga;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0