20 Oktober - snowflake

Halli Hallå!
Hur mår sandra idag?
Både bra och dåligt.
De dåliga är att jag är sjuk och det som är bra är egentligen alldeles för mkt:)
Hur ni mår bryr jag mig inte om idag;)
När jag gick på stan i vmo idag och typ frös ihjäl (för av någon anledning tog jag typ sommarkläder??)
Så började det snöa:)
Grymt.
Coolt.
Awesome.

Jag har börjat inse hur jävla fort tiden går (jag vet, jag klagar ofta på detta och jag lär fortsätta med de)
Jag är 19 år. fortfarande ung.
Det är nu jag ska leva livet. som jag till viss del gör. Om nu livet innebär att softa,festa,supa,shoppa och umgås med vänner??;)
Jag har inget eget boende,inget sällskap,inga barn, inga egna djur m.m och därför har jag heller inte så stora kvar av livet.
I huvudet skriker de -Utnyttja detta för fan!

måste ut och resa. någon som är på?
-Måste till London i Höst.
-London igen mellan jul och nyår?? (boende troligtvis redan fixat)
-Vill så jävla gärna tillbaka till Thailand. Leva livet 1-2 månader.
Redan kollat på resor men under den tiden jag vill åka är det redan uppbokat:O

För någon dag sedan fick jag också en annan upp-piggande nyhet.
Kanske,om jag har tur så har jag en egen lägenhet i Vmo till våren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0