28 Oktober - Torsdag

Nämen tja!

En vecka sedan sist om jag minns rätt?
Börjar bli för lat för att blogga nu med?? neee..

Jag har tänkt på en sak i veckan. Ja, JAG har tänkt. Coolt!
Varför är det aldrig hemmafester längre?:O
Mkt mysigare att vara drägg på hemmafest istället för på krogen.
aaa de va typ de jag hade tänkt på:)

På tal om ingenting så är de ju faktiskt mindre än två månader till julafton.
Det leder också till att det är två månader + någon dag till nyår:)
Och jag har insett att jag har gått och blivit en riktig dagdrömmare.
Jag har börjat skaffa mig mål i livet.
Mål för 2011.
Det är fortfarande drömmar som ligger kvar i huvudet men jag ska nog fan se till och fixa detta. Med lite tur:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0