3 Oktober - Sömn tack!

jag har helt och hållet glömt bort att sova inatt efter parken.
På tal om parken så var det väldigt trevligt + att jag äntligen fick träffa min käre emma igen:)
(Bilder kommer)

Anlednigen till att jag inte hunnit med att sova denna natt är helt enkelt att skjusen från parken kom typ 2 timmar efter att de stängt?:O nåt i den stilen, sent va de iallafall.
när jag väl kom hem fick jag ett samtal från 2 gossar i vmo om att dom beställt taxi hem till mig. och mkt riktigt.
Dom anlände typ halv 5 på morgonen och ja...det går inte sova med två fyllesvin.
För tillfället så har dom faktiskt lyckats somna men jag är fortfarande pigg som en gris.
snart dags att väcka dom och köra hem dom tror jag allt.
Efter det ska jag möta upp Emma,Evvy,Kalle,Angie och Ellen för en fika:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0