7 Oktober - Sjuk?

tjenispenis!
Jag mår piss. Känner mig en aning sjuk. Fuck!
Är trött så in i, men hallå klockan har inte änns passerat 20.00
Trorsdag idag vilket betyder fredag i morgon.
min fråga blir då..
Vad händer i helgen?
Ellen fyller år men om de ska firas vet jag inte än då alla säger olika saker.
Det löser sig nog:)

Alltså är det bara jag som typ inte hänger med i dagarna längre? det är ju sinnessjukt hur fort tiden tickar förbi.
Hinner knappt öppna ögonen på morgonen innan jag ska stänga igen dom på kvällen igen.
När fan ska jag till London?
Jag vet inte själv när jag vill dit. Toni drar redan i morgon men jag själv tänker mig i slutet av november, början av december kanske. Lite julskyltning och grejer då ju:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0