9 Oktober - Gårdagen var fiiiin:)

Haha jag ler för mig själv när jag tänker på gårdagen.
Lyssna noga nu...
Jag var på Harrys.....och de var kul:)
Chockad? YES!
Det var mkt folk.Trevligt folk för en gångs skull.Och jag hade allmänt jävla kul:)
Det sägs att ett gott skratt förlänger livet. Efter detta borde jag vara odödlig:)
När Harrys stängde fortsatte jag och Chriss på efterfest.
En såndär efterfest där man plockar fram lite dricka och hälften somnar i en böghög innan glasen är framme.
Jag var en av dom som höll mig vaken konstigt nog.
Efter någon timme där drog vi vidare hem till en annan snubbe där vi deckade ganska snabbt.
Idag är mina knäskålar svullna.
Alkohol,klackar,trappor och sandra funkar inte. Har aldrig gjort och det är därför mina ben ser ut som dom gör idag.
Fick endast med mig dessa bilder hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0