26 September - Gårdagen

Igår blev de verkligen en heldag i Växjö.
Jag,Chriss,Ioanna och Carrü drog dit och gick först på stan.
Jag hade shoppingen inställd på ett par jeans men icke. Omöjligt att hitta:O
När stan stängde åkter vi vidare till tatueringsmässan.
Tiden gick sjuuukt snabbt och förstår inte hur timmarna kunde försvinna så fort där inne.
Var hemma vid efter 12 så något sigges han jag inte med men de hade jag inte räknat med heller för den delen.
Någon ny tatuering gjorde jag inte heller. Är fortfarrande osäker på vilken textstil jag ska ha + att jag inte hade några tabletter med mig som måste användas för min blödasjuka om jag ska tatuera mig.
Istället fick de bli ett nytt hål i örat

Detta lilla hål var banne mig inte smårtfritt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0