1 April - chocktillstånd

1 April. Snart 2:dra.
Det är fredag.
Jag, katten och mina 2 små chihuahor har huset för oss själva i helgen.
Jag utnyttjar det med att vara hemma denna fredagkväll.
Vill ni veta vad jag hittar på?
Jo jag bakar::O:O
WFT!?
Ja snart 5 i 12 men har man inget för sig så....
Ja det har aldrig tidigare hänt att jag bakat/lagat mat och jag bränner
allt i min närhet och undviker köket i alla lägen.
Men nu...Nu jävlar:)
Funderat hur jag ens fick betyg i hemkunskapen. Måste smörat rejält;)
Bakat fudge,Kladdmuffins med kolaglasyr och negerbollar med lite extra ingridienser.
Vilken talang!;)
Ska nog fortsätta i morgon.
Får jag bara göra allt i min egen takt och inget folk omkring mig..
Ja, det är då jag kan konsentrera mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0