15 April - Drop in

klockan tickar..
Fick en fix ideé´om att jag skulle göra något med mitt hår idag.
Åkte in till Vmo. Hoppade in på första drop in salongen jag hittade och
bestämde mig för att byta hårfärg.
Blev inte bra...Men eftersom jag ska bli ljusare så får man bleka flera
 gånger innan man få ett bra resultat.
Aja. Får bo i mössa den närmaste veckan.
Gul/Orangehårig som jag blev stack jag vidare till alla
värnamos mataffärer för att storhandla.
Huset för mig själv i helgen och jag ska göra ett ryck i
köket som jag hade för någon vecka sedan.
Tog tid för mig att hitta alla ingridienser så vid halv 10
tiden var jag hemma. Satte igång direkt.
Så nu har jag hunnit med att göra en jäkla massa mozartkulor med cognac:)
Mumma!
Får se om jag gör något mer ikväll eller om jag sparar mig tills i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0