16 April - Fett va de här!

Lördag kväll och jag är hemma.
Ensam. Bara jag och katten.
Jag har lagat mat,bakat och handlat hela dagen.
Jag lär fortsätta någon timme till.
Skulle allvarligt talat kunna vara uppe hela natten.
Började dagen med att baka pizza. samt kebabsås. någorlunda lyckat faktiskt:)
Bra frukost!
Efter de så gjorde jag världens äckligaste chokladpaj med digestivebotten.
(receptet lät as gott men de va banne mig motsatsen)
Hittade ett bra recept på kycklingpaj efter de, så kunde inte motstå att göra den.
Lyckades riktigt bra med den. Kanongod!
Efter de blev de två plåtar pizzabullar. Min stora kärlek i livet!
Fortsatte i köket med att göra chokladkola. Mmmm smälter i munnen:) 
Och inte nog med de. Just nu håller jag på att göra hemmagjord blåbärsglass vilket kan ta ett tag till.
Fortsättning följer i morgon;)
Lite bilder från dagen. Inte bilder på allt tyvärr.
Kycklingpaj:



Äcklig chokladpaj med digestivebotten:


chokladkola:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0