17 April - Fikatime

Dagen började tidigt.
Gick upp och gjorde en mintkladdkaka.
Dog lite när jag smakade den.
Mint + kladdkaka = himmelriket.
Släng i 2 paket av denna mintchoklad och de gör susen:)




Efter den kladdkakan + 5 pizzabullar till frukost drog jag iväg till Gvd för att köpa på mig ett X antal förpackningar med blekningsmedel och färg till håret. Idag och de närmaste dagarna ska jag fördärva mitt hår ännu mer:)

Nu:
Solen är framme.
Min storebror och hans tjej är här på fika.
jag som redan smäckt i mig en jäkla massa:S
Aja, nu ska jag iallafall ta och smaka på min hemmagjorda blåbärsglass.
Ser god ut iallafall:)
Hoppas inte skenet bedrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0