23 April - Påskafton

Njuter av livet,
Påsken,
Den otroligt goda maten,
Solen,
Sällskapet,
Allt.

Blev överlycklig när jag öppnade mitt påskägg idag. 
(Ne, jag anser inte att man blir för gammal får sånt)
Äter ju som sagt inte godis så jag får alltid olika presenter istället.
Fick en superdupergod bodybutter med doft av coconut-tangerine.
Riktigt tjock och fin kräm.Love!
Och sedan en dagkräm från märket Clarins. Överlycklig över den!
Använde deras produkter förut men slutade efter ett tag då en burk kostar runt 1000 kr.
Tyckte de va lite mkt pengar på en kräm som tar slut på 2-3 veckor.
och man vill ju alltid ha hela serien i allt:)



Givetvis hade jag även köpt påsk-presenter till mina föräldrar.
Till mamma:


Till Pappa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0